Saturday 9 March 2013

Jumpa Skandal Dalam LRT, Abang Exim

"Meh la abang hantarkan"
"Xyah la bang. Rush hour ni.. Nanti jem plak"
"Alah, bukan jauh pun...."
"Xpe2. Abang duk rumah rehat je"


That's how I ended up taking LRT back to my place. Sesak jugak, yelah da pukul 5pm, orang baru abes kerja. Bukannya aku saja nak balik masa sesak2 camni, tapi malam tu ada hal nak buat. 

Dengan langkah yang berat dan teresak-esak, akupun meninggalkan rumah Abang Zack. Xpelah, 2 hari lagi jumpa lagi.

Masuk je LRT, kena berdiri. Xpelah. Bukan jauh sangat pun. Walaupun kaki agak lenguh, hasil main 2x ngan Abang Zack tadi. Berpeluh-peluh Abang Zack. Bukan selalu dia mintak 2x. Mungkin sebab dah lama dia tahan sejak pergi fishing trip seminggu lepas.

Sampai je kat stesen Chan Sow Lin, orang berpusu-pusu masuk. Adei. Tak suka betul orang sesak-sesak camni. Kat sebelah plak ada budak cina, ketiak berpeluh. Kuat berbau. erk... xpakai deodoran ke dak ni. Rugi je muka da sedap mata memandang.

Sebelah kiri lak... Eh!! Budak ni!! Skandal aku ni!! 

Technically bukan skandal pun. Kenal dalam 6 jam je, dan x pernah main pun. Kiss pun x. Kenapa?

                                                                **************************
Camni ceritanya... Dulu aku agak aktif gak la dalam 1 sexual network ni. Kebetulan masa tu aku ngah horny, dan dak ni plak seems nice. eh silap bukan budak, 'Abang'. So, dipendekkan cerita, aku janji la nak gi rumah dia di Bangsar. Taking LRT as usual.

Sampai je kat Bangsar tu, aku tunggu dalam 30 minit x sampai-sampai lagi. Turn off betul dak ni. Aku x suka menunggu sebenarnya. Buang masa. Mesej-mesej, dia suh sabar...

Dari jauh kelihatan sorang mamat pakai shade. baju hitam, seluar kuning. Eh, BERLENGGANG!! Tapi cover sket... Hurm... Abang ke hakak ni??  Major turn off. Xpe. Sabar lagi. Kau horny kan... 

"Lama tunggu?" (soalan lame dan bodoh)
"Lama gak la. Ingatkan nak balik je tadi" (soalan bodoh deserve jawapan bodoh, kan?)
"Sorry lah, abang ada hal tadi jap... Jom lah, kita gerak ke bilik"

Masa ni aku ingat nak cabut je terus, tapi kesian lak. Ikut je la dulu.. Jalan pulak, takde nak tunggu aku. Laju je ke depan, cover2. Kalau lembut tu, cakap je la awal-awal. Takde la aku rasa nak hempuk kau cam sekarang...

Sampai bilik dia je, dia pegang-pegang badan aku. "Keras... Selalu bersukan ke?" katanya... "Adalah sikit..." jawabku acuh x acuh. Aku pegang balik badannya.. EH!! LEMBIK!! Lembik cam sotong... 

Hai, nama saya coolboy. Saya hensem dan stret.. stret sangat.. teeeeeeeetttt

Ni dah x boleh jadi ni.. x naek batang aku kalau main ni.. Buang masa mamat ni. 

"Bang, saya nak balik lah..."
"Eh, kenapa? x start pun lagi."
"Kawan call ada kerja sket. Emergency. Sorry bang. "

Pastu berlakulah adegan sentap dia... Tarik muka la, nak carut aku lah. Lantak kau la bro... 

                                                              *****************************

Dekat je mamat ni duduk ngan aku.. Sabar PAI. Control. Buat-buat tak kenal je. Pandang kanan. Pandang cina tak pakai deodoran.

Aku perasan dia pandang-pandang aku beberapa kali. Biarkan. Eh, phone! A huge factor of distraction. Kenapa la aku x teringat tadi. "1 new message from Abang Zack" Read. "Miss u already sayang..." Tutup henset, senyum sesorang. 

Tren break, berenti kat stesen ntah apa dah.. Terasa badanku dilanggar orang dari kiri. Eh mamat ni. Nak penumbuk ke hape... Buat-buat langgar lak.. Naseb baik, 2 stesen pastu dia turun. Lega sket...

Dalam ramai-ramai tu, aku sempat terpandang sorang abang ni. Badan sedap.. Daddy-daddy. Muka hensem. Cair aku.. Tapi aku dah ada Abang Zack. Mungkin berkawan je tak jadi masalah kot.. Abang Zack takkan nak marah kalau aku berkawan. Tapi masalahnye aku bawak toilet tissue skrg. Haha.. Beli untuk nak lap-lap air mani kalau melancap kat bilik kan.

Gigih jugak la aku pergi dekat. Nak tegur segan. Duduk je la sebelah dia. Sekali-sekala dia tunduk menghadap handphonenya. Jenama apa aku x pernah perasan. Mungkin yang canggih sangat kot. Ataupun yang made in China sebab aku tak pernah dengar model tu. 

Sempat la aku jenguk kat tengkuk dia... ada tag holder. Tertulis kat situ, exim.com.my. Oh, kerja bank rupanya abang ni... 
Kawan je ye abang....


Sampai di Stesen Taman Melati, abang Exim turun. Sebelum dia turun, sempat dia toleh ke belakang, lemparkan aku sebuah senyuman yang mengasyikkan. OOhh... Nanti aku cari Exim ya, nak bukak akaun.... 


P/S: Sape-sape kenal dia sila la bagitau aku ye.... Pelis... Huge crush ni...





1 comment:

  1. haa! aku pun ada juga perasaan ada mamat exim bank. muka boleh tahan gak la. tp aku tatau la, org yg sama ke tak. kau cuba search facebook ni -> ayieq narraka

    kalau betul, belanja aku makan haha

    ReplyDelete